Neppe helt vår greie

Vi stilte med to styremedlemmer på Akershusstranda lørdag 3.9., men er i tvil om dette er noe vi skal prioritere videre.

Akershusstranda

Akershusstevnet er et arrangement i regi av Kulturvernforbundet, der organisasjoner som driver med ulike former for kulturvern får vise seg fram sentralt i Oslo, nærmere bestemt på Akershusstranda – kaipromenaden mellom rådhusplassen og Vippetangen.

Hovedvekten ligger på historiske fartøyer som ligger til kai her og foreninger for gamle kjøretøy, men husflid og slektsforskning er også representert. Inn i dette mylderet prøvde foreningen seg.

Plasseringen vi skulle ha ble forandret rett før arrangementet, og den informasjonen hadde ikke nådd fram til oss. Vi ble derfor nabo med Lancia- og 2CV-foreningen og et kobbel antikvariske motorsykler. Et jevnt sig av nysgjerrige opplevde vi likevel.

Så lenge vi har begrensede ressurser, bør vi nok vurdere om dette er en arena for oss.
RHB